środa, 28 sierpnia 2013

Violetta Tu sueno, Tu musica!

Sory że jestem taka opóźniona w temacie, ale te posty które były pisałam na szybkiego, bo nie miałam czasu, a teraz mam więcej czasu i mogę napisać post który powinien pojawić się wieki temu. Wczoraj miałam rodeo z krową(tak to nie literówka). Tata kazał zagonić krowę do chlewa, a ta biegała po całym podwórku i nie chciała wejść. Ganiałam się z nią chyba pół godziny... Ale przejdźmy do rzeczy.

Źrudło: violettapl.blogspot.com
Zwyciężczynią konkursu została Martina (nie, nie aktorka)Był to konkurs zorganizowany przez Hiszpańskie DC ogłosił konkurs dla wszystkich Violetters. Polega on na tym, aby zaśpiewać i zatańczyć wybrana piosenkę :VIOLETTA-EN MI MUNDO, LEON-VOY POR TI, ALBA RICO- HOY SOMOS MAS i FRANCESCA - JUNTOS SOMOS MAS.



To występ Martiny: 


Tu Matrina śpiewa razem z Violettą (Martiną), Francescą (Lodovicą) i Camillą (Candelarią)


A tu macie filmik zza kulis kręcenia odcinka Violetty z Martiną oraz jak ona się wypowiada o tym wszystkim co się wydarzyło.


Czytajcie dalej, jeżeli chcecie zobaczyć filmiki promocyjne konkurs...










 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj, komentuj i pisz co ci leży na sercu...