czwartek, 22 sierpnia 2013

Podsumowanie TC z Albą i Facu

Sorki za moją nie aktywność, ale byłam na zajęciach w szkole. Teraz zrobię podsumowanie Wtorkowego Twitcam. A więc...

Alba i Facu przyszli punktualnie i na samym początku pozdrowili i wysłali buziaki różnym krajom w tym Polsce następnie już w 4 minucie zostaliśmy wspomnieni przez Albę. 8 min po rozpoczęciu Live, Facu wspomniał o dziewczynach z Polski. Kolejny Polski akcent wyłapałam w 14 minucie, kiedy Facundo powiedział drugim sezonie i o Olivi z Polski. Już w 15 minucie po raz 5 Alba wspomniała także Polskę.
Między 19.30 a 20 minutą Polski Akcent pojawił się 2 razy. W 21 minucie TC powiedziała coś w stylu "Ile tu Polaków" a przynajmniej tak mi się wydaje. Kolejne wspomnienie o Monice z polski pojawiło się w 29 minucie. Równo w 30.00 minucie Facu powiedział nasze wymarzone SJEMA, a już w 30.07 pojawił się kolejny Polski Akcent czyli "Magda Polonia" . No i ostatnie polonia było w tej samej minucie czyli w 30.20 minucie. Następnie Pożegnali się i zakończyli TC. Ja naliczyłam tam AŻ 12 POLSKICH AKCENTÓW!
Był to zdecydowanie wielki sukces dla Polski. Macie teraz filmik z Twitcamu. Sami policzcie Akcenty, a jak czegoś nie napisałam to powiedzcie w komentarzach, a ja zaktualizuję ten post.


2 komentarze:

  1. mam pytanie jak to zrobic zeby zalozyc takiego twicama albo w nim uczestniczyc ci co wiedza niech przesla mi odpowiedz na mojego maila wiktoria.pawlak82@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam teraz dużo na głowie w szkole, ale napiszę ci tylko jak będę miała czas (czyli pewnie w jakiś weekend) ;)

      Usuń

Komentuj, komentuj i pisz co ci leży na sercu...