czwartek, 15 sierpnia 2013

Filmik z wczorajszego Twicam z Tini, Mechi i Diego

Dla nas czyli Polski, wczorajsze Twiciam, był wielkim sukcesem. Tini zobaczyła nas i przesyłała Polsce buziaki. W necie już pojawił się filmik. Oto on:


Kto tam razem z nami był słyszał m. in. piosenki: Si es por amore, En mi mundo, On Beat oraz Yo soy asi. 
W na żywo można zauważyć też, że Mechi trzymała się bardziej z tyłu. Nw co jest tego powodem. 

Chyba najczęściej zadawanym pytaniem było te, które widnieje na stronie Violetta Polska czyli Hablaremos "siema"? Esto "¡Hola!" en polonia. Por favor! (powiecie siema? to znaczy "cześć" w Polsce.) ponieważ właśnie te pytanie Tini zobaczyła na Live. Ja sama Spamowałam i miałam nadzieję, że chociaż jeden ten post dotrze do Martiny, Mercedes lub Diego. Jednak spełnili jedno moje życzenie czyli zaśpiewali On Beat. W pewnym momencie doczekaliśmy się tego co chcieliśmy, bo Diego powiedział Siema. Zapraszam więc do oglądnięcia.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałaś : Kto TAM z nami był
    Gdzie?

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, komentuj i pisz co ci leży na sercu...