wtorek, 6 sierpnia 2013

Violetta - Trudne sprawy

W grafice google znalazłam zdjęcia z Violetta Trudne sprawy, Dlaczego ja itp. Niektóre zdjęcia w złej jakości więc dodałam pod nimi napis co jest na pasku.
Oto one:


 Przyjaźni się z Mercedes Lambre
 Nie wyznała prawdy Germanowi i Violettcie
 Nie wie czy wyznać miłość Maxiemu
 Zgubiła błyszczyk



 Jestem taki przystojny, każdy mnie lubi
 Twierdzi że jest za wredna
 Violetta mnie nie kocha
 Leon czy Tomas?
 Jest przed dylematem czy wybrać Tomasa czy Leona
 Mój tata ma mnie za dziecko i muszę ukrywać miłość
 Przeraziłam się plamy na czole Gregoria
Nie mogą być razem przez Tomasa
 Naty ma za śliczną buźkę
 Nie umie wybrać pomiędzy Leonem, a Tomasem
 Nie wyznała prawdy
 Bardzo ceni swoją przestrzeń osobistą
 Wybierze Maxiego zamiast Leona i Tomasa?
 Dlaczego zakochuje się we wszystkich dziewczynach
 Zgubiła błyszczyk
Nie wyznała prawdy Germanowi i Violettcie
 Chce wyjść na Germana
 Nikt mnie nie lubi
 Ludmiła niszczy moje szanse na miłość
 Uwieżenie( uwierzył ) w bajki Ludmiły
Myśli że jest gwiazdą

2 komentarze:

  1. Zrobiłam własne. Można się tak zabawić!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ty to zrobiłaś na jakiej stronce

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, komentuj i pisz co ci leży na sercu...