sobota, 7 września 2013

Nudy

Wiem, że nudno na moim blogu ale jestem zbyt zajęta. Przed chwilą właśnie dowiedziałam się, że śpiewam na dożynkach, a one są JUTRO! To straszne. Dlatego potrzebuję 1 max 3 osoby do pomocy. To warunki:
-Znają się mniej więcej na Hiszpańskim lub przynajmniej są dobre z Polskiego, żeby jak coś pisze w tłumaczu to to dobrze sformułować
-Są aktywne i pomogą mi w aktualizowaniu bloga
-Umieją wyszukiwać różnych, najnowszych informacji w necie
-Nie kradną pomysłów z innych blogów, chyba, że skontaktują się ze mną i ja napiszę do właścicielki bloga
-Kochają serial Violettę i dużo o nim wiedzą

Jednak pamiętajcie kochane. TO TYLKO ZABAWA. Nie traktujcie tego jako waszego całego życia (bo już znam takie blogerki) Dobra zgłoszenia piszcie na e-mail pnadziak@gmail.com
W zgłoszeniu musi być:
Imię:
Wiek:
Dlaczego mam wybrać ciebie:
Jak często mogłabyś pisać posty:

Kto napisze to dostanie pytania związane z Violettą. Jeżeli odpowie na 3/4 dobrze to przyjmę go na okres próbny. Zapraszam do zgłaszania się. Pomoc jest bardzo potrzebna zwłaszcza, że mam dwie szkoły do tego masę roboty w domu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj, komentuj i pisz co ci leży na sercu...