piątek, 20 września 2013

Euforia - tłumaczenie



Już wiem dokąd chcę iść
Już mam jasność co chcę mówić
To stan, który sprawia mi przyjemność
Chodź (tu) w tej chwili i zrozum mnie

Teraz kolej na ciebie
Masz już jasnośc co musisz mówić?
To jest radość i jest z dobrego samopoczucia
Są konkurencyjne w byciu supergwiazdą

Już czuję energię
Bo dobre towarzystwo
Wczuwa się w scenariusz
I konieczny krzyk

Euforia daje ci sławę
Krzycz! ludzie krzyczą
Śpiewaj! poczuj euforię
Ponieważ TAK chcemy śpiewać!

Euforia daje ci sławę
Krzycz! ludzie krzyczą
Śpiewaj! poczuj euforię
Ponieważ TAK chcemy śpiewać!

Mój talent sprawia, że jestem sobą
I tamta euforia rodzi się w moim wnętrzu
Kiedy przychodzi mój czas na śpiewanie
Już nie ma nikogo kto mnie zatrzyma
Chcę korzystać!

Już czuję energię
Bo dobre towarzystwo
Wczuwa się w scenariusz
I konieczny krzyk

Euforia daje ci sławę
Krzycz! ludzie krzyczą
Śpiewaj! poczuj euforię
Ponieważ TAK chcemy śpiewać!

Euforia daje ci sławę
Krzycz! ludzie krzyczą
Śpiewaj! poczuj euforię
Ponieważ TAK chcemy śpiewać!

Euforia daje ci sławę
Krzycz! ludzie krzyczą
Śpiewaj! poczuj euforię
Ponieważ TAK chcemy śpiewać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj, komentuj i pisz co ci leży na sercu...