piątek, 19 lipca 2013

Załoga do bloga

Hey kochani. Mam wiadomość.
Ponieważ wakacje to czas wyjazdów, a ja jestem sama to czasami mam problemy z uaktualnianiem bloga.
Więc potrzebuję 1 - 2 osób które pomogą mi.
Jeżeli jesteś chętny to kliknijcie czytaj dalej.

A tu coś żeby nie było nudno czyli Ser Mejor w wykonaniu uczniów studio z Violetta 2




Te osoby muszą dobrze znać się na serialu oraz mieć emaila (ale to chyba wiadome)
Chętnych zapraszam do zgłaszania się w kom.Zapraszam do współpracy.
A i jeszcze jedna rzecz a mianowicie to ta osoba/osoby muszą być aktywne i dobrze dogadywać się z innymi oraz znać się na nowościach z Violi. Zapraszam do zgłaszania się. Bardzo proszę, bo sama już nie daję rady.
Kontakt do mnie w sprawie pytań znajdziecie na profilu lub po prostu w komach piszcie co wam w duszy gra.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj, komentuj i pisz co ci leży na sercu...