wtorek, 22 lipca 2014

Przed premierowy odcinke Violetty 3

#czołówka 
-Zremiksowana piosenka en mi mundo i dodane nowe postacie  
Ja osobiście liczyłam na coś lepszego  Violetta przez te 2 lata (jeszcze 2 ) się zmieniła i Violetta z 1 sezonu już nie jest podobna do Violetty z 3 sezonu

Zmian widać  i to sporo  
Viletta jest blondynką w piosenkach słychać bardziej głos Martiny Stoessel (Violetty) niż Violi z poprzednich sezonów . Strój Vilu   z  sceny kiedy śpiewają  algo se enciende   Violtta jest  ybran w krótkie białe spodenki   z bluzką  jeansowa w białe kropki i przewiązana u dołu +z   przywiązana na dłoni hustką ,ale nie jestem pewna czy właśnie na tej dłoni Tini ma tatuaż czy może na tej    drugiej  mi ogulnie się spodobało .Co też zauważyłam  Vilu już chyba  nie jest obrażona na Diego .No i  miłość kwitnie tu mowa między innymi  o Fede i Ludmile .A i zapomniałam o występie Ludmiły no co można powiedzieć bosko wyglądałą i tak do góry .Szkoda że spóźniła się na swój kolejny występ i zastąpiła ją Viola która na sam koniec spadł przez Ludmiłę ale NIE CHCĄCY!  .Mam zdjęcie jak Leon ją łapie na całe szczęście!




















a tu    filmik  któey zrobiłam ja do nowej piosenki z V3 Którą śpiewa Viola  pod tym wszystkiem po ang!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj, komentuj i pisz co ci leży na sercu...