sobota, 14 czerwca 2014

Lodovica znowu blogujeee

Jak wiecie teraz zaczeały się mistrzostwa świata           w PIŁCE Nożnej Lodo postanowiła napisać o swoich przeżyciach !  o to przetłumaczony tekst przez tłumacza google
Chcę powiedzieć wam o dziwnym zjawisku, które wydaje mi się co 4 lata. Chcę zobaczyć, czy ktoś ma jakieś wyjaśnienie, co jest naprawdę dziwne! Nie rozumiem, w piłkę nożną, nigdy nie rozumiałem ani nie zrozumie młotem. W mojej głowie koncepcja futbolu można podsumować w następujący opis: garstka ludzi pracujących z piłką. Nie rozumiem, kiedy jest faul, nie rozumieją historię punktów lub znacznikami, nie wiem, zawodnikom, a następnie ktoś chce mi wyjaśnić, dobrze, dobrze, co kara!(Wiem, że tata powiedział mi milion razy, ale nigdy nie zrozumiał, nie złość się!) Piłka nożna mnie nudzi, zawsze, przez cały rok (ojciec nadal mnie kochasz?). ALE! Nie ma ale! A tu przedstawiam zjawisko: gdy chodzi na świecie ... I zamieni się w chuligana. Ja nic nie rozumiem, jedyną rzeczą, która mnie interesuje, to obserwować grę i wygrać Włochy. Wszystko inne nie obchodzi mnie, czy nie ma sensu, lub może czekać! EYE: Nadal nie wiem nic o tej grze, ale bez względu na to zrozumieć. Nagle się źle!. Budzi się w konkurencyjnej stronie mnie i patriotyczne, a także chęć do dekoracji, wszystko wokół mnie zielony biały i czerwony! Maluję paznokcie z flagą i nie zabobonnych rytuałów przed meczami. Jeśli Włochy traci zdarza się, że nie mówię o dzień lub dwa, jeśli wygra, życie jest wspaniałe i to wszystko ma sens!
Ktoś mówi do mnie?
W też tak macie ? A tu filmik z tym na kogo głosują nasi idole!


Post użytkownika Lodovica Comello.


Ciekawe kto wygra ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj, komentuj i pisz co ci leży na sercu...