poniedziałek, 24 czerwca 2013

Algo suena en mí...

Kolejna piosenka z tłumaczeniem dla was:

Jeśli masz wątpliwość,
pozbądź się jej.
Jedyna prawda
jest w twoim sercu.
Jeśli masz wątpliwość,
pozbądź się jej.
Droga staje się jasna,
dojdę do celu.
Coś we mnie gra,
coś gra w tobie,
jest takie inne i fantastyczne.
Brzmi inaczej,
tańczy twoje serce.
Rusz swoim ciałem, rusz nim.
Znajduję wszystko w mojej muzyce,
bo ja zawszę tańczę.
Chcę, żeby moja muzyka
powiedziała mi, czego szukam,
czego szukam w sobie.
Jeśli masz wątpliwość,
pozbądź się jej.
Jedyna prawda
jest w twoim sercu.
Jeśli masz wątpliwość,
pozbądź się jej.
Droga staje się jasna,
dojdę do celu.
Coś we mnie gra,
coś gra w tobie,
jest takie inne i fantastyczne.
Brzmi inaczej,
tańczy twoje serce.
Rusz swoim ciałem, rusz nim.
Znajduję wszystko w mojej muzyce,
bo ja zawszę tańczę.
Chcę, żeby moja muzyka
powiedziała mi, czego szukam,
czego szukam w sobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj, komentuj i pisz co ci leży na sercu...